Sunday, February 24, 2019

املاک و مستغلات معتبر استانبول برای فروش - ویلا لوکس بزرگ با دیدگاه بسفر در ساریایر

Luxury Istanbul Bosphorus View Villa - Fantastic sea view

خانه های ترکیه بسیار خوشحال هستند که این ویلای بزرگ معتبر را در استانبول برای فروش ارائه می کنند، واقع در کنار ساحل دریای بسفر در منطقه ثروتمند Sariyer که کمی نزدیک به مرکز شهر تاریخی در سمت اروپا قرار دارد.


بخش عمده ای از ناحیه سراریور در امتداد خط ساحلی تنگ بسفر واقع شده است و تا آنجا که منطقه ساحلی دریای سیاه به شمال می رسد. بسیاری از خانواده های ثروتمند استانبول در این منطقه زندگی می کنند، زیرا رفت و آمد به این شهر از طریق بزرگراه های بزرگی از طریق منطقه کسب و کار مشلک بسیار آسان می شود و این منطقه شیوه زندگی سالمتری را برای مناطق مرکزی شهر با مناطق وسیع سبز خود دارد از جنگل بلگراد.

یک منطقه ایده آل برای سالیان طولانی با ساریایور با داشتن مدارس عالی بین المللی، بیمارستان ها، دانشگاه ها و برخی از بهترین مراکز خرید شهر که در اطراف این منطقه واقع شده اند، می توانید سواحل دوست داشتنی در مناطق ساحلی بسفر و دریای سیاه پیدا کنید.

این منطقه چندین محله را میزبانی می کند و اگر شما در امتداد ساحل بوفوروس قدم بزنید، خواهید دید که برخی از آپارتمان های یالی فوق العاده ای که در لبه آب قرار دارند، خانه های معمولی از امپراتوری عثمانی است و یکی از بهترین راه ها برای دیدن آنها در شکوه و عظمت آنهاست. با در نظر گرفتن یک تور قایقرانی بسفرور، به عنوان آنها کاملا منزوی و محافظت در سمت زمین است.

موقعیت جغرافیایی و اطلاعات ملک

این ویلا خصوصی خصوصی برای فروش در Sariyer فقط چند صد متر از دریای بسفر واقع شده است، کمی در محله Buyukdere با منظره های نفس گیر از دریا به سمت ساحل آسیایی و زمینه جنگل خیره کننده پیدا شده است.

فقط یک پیاده روی کوتاه مدت شما را به رستوران های مجلل و مجلل یالی و همچنین مجموعه ای از امکانات محلی، مغازه ها، سوپرمارکت ها، مدارس، داروخانه ها و بانک ها و غیره می برد و در یک درایو کوتاه شما دانشگاه ها، بیمارستان ها و مراکز خرید و بزرگراه های اصلی به همه مناطق شهر و فرودگاه ها می باشد.

ویلا بخشی از ملک خصوصی نخبگان خانه های لوکس است که از یک قطعه خصوصی بزرگ و یا 2500 متر مربع با زمین های فراوان برخوردار است که باغ های وسیع بالایی را با درختان خرما، چمن های شیب دار، درختان مختلف، درختچه ها و گیاهان گلدار همراه با غذاهای دوست داشتنی ارائه می دهند. باغ های کوچک راک و پنهان و نه به طور خصوصی به سمت استخر شنا شکل دوستانه با استخر کودکان یکپارچه احاطه شده توسط یک منطقه تراس بزرگ کاشی، تحت پوشش درختان نخل و درختان کاج جنگل عقب.

No comments:

Post a Comment